Sökordsanalys för Google

Kom igång med SEO-arbetet genom att göra en sökordsanalys, eller är du bara nyfiken på vad företaget syns på för sökord? En analys för att finna potentiella sökord att synas bättre på i Googles sökmotor kan användas till många olika ändamål men framförallt är det grundstenen för sökmotorsoptimering.

  • Bra om du vill se din hemsidas potential
  • Fråga oss mer än gärna om du har frågor kring SEO
  • Möjlighet till att enbart få en sökordsanalys – utan att binda upp dig till vår SEO-tjänst
tigerton-ehandel-woocommerce
Blå sticker med texten "scale up" på
Blå sticker med texten "scale up" på
Blå sticker med texten "scale up" på
Blå sticker med texten "scale up" på
  • Sökordsanalys & genomgång

    ca. 1 vecka – fr. 5000kr

  •  

Showroom

Vi har erfarenhet av e-handel inom flera olika branscher. Vi anpassar alltid vårt arbetssätt utifrån din ambitionsnivå, dina mål och din budget. Här ser du några utvalda exempel på sajter som vi byggt.

Tillsammans med Lejonhjärta

Delikatesser online

Gears for a wicked lifestyle

Göteborgarnas bagare

Utbildningar online

Kurerat utbud

Nyfiken?

Använd formuläret nedan eller mejla direkt till info@tigerton.se så återkommer vi till dig.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Hur gör man en sökordsanalys?

De SEO företag som håller på med sökordsanalyser för Google har säkerligen alla olika metoder. Men om man får gissa så är en gemensam nämnare att kartlägga vad för mål man har med sidan samt vilka sökord som är viktigast. Det är i alla fall grunden i en sökordsanalys som vi står på. Sedan får den analysen ta olika riktningar i strategi baserat på målgrupp, konverteringsmål och sådant kul!

Behöver man alltid göra en sökordsanalys för Google?

Rent krasst så är svaret JA. För att veta vad du ska satsa på för att synas bättre på Google behövs det en analys och med det så vet du också vad för innehåll du behöver skapa, vilka ändringar som behöver göras osv. Det är helt enkelt hela grunden för SEO.

Kontakta oss